Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" relationship marketing"
5 wyniki
[1-20]

1. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Pietrzak P. Lojalność klientów indywidualnych wobec banku komercyjnego pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Waśkowski Z. Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Niedziółka A. Koncepcja marketingu skoncentrowanego jako ważna determinanta rozwoju agroturystyki pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Wereda W. Marketing relacji jako nowoczesna strategia biznesu wspierająca działania jednostek samorządu terytorialnego w regionie pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Pizło W. Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju pdf